domingo, outubro 17, 2010

Aquário Dymax IQ3





Fala pessoal, tudo tranquilo com vocês?

Aí acima vai as 3 etapas de uma ilustração que eu fiz para a divulgação de um produto, no caso um aquário muito bacana que estou tentando arranjar um pra mim...

Pra quem não sabe, eu adoro aquários... se quiserem dar uma olhadinha, aí vai o link do blog que eu tenho com algumas coisinhas...

Yaezu Garden


Bem, é isso aí... em breve posto alguns sketches dos trabalhos didáticos que estou fazendo no momento!!!


Abração



Hello guys, are everything alright with you?
Then go up the three steps of an illustration I did for the release of a product, where a very nice aquarium that I am trying to arrange one for me ...
For those who do not know, I love aquariums ... if they want to take a peek, here is the link of my blog that I have with some things ...
Yaezu Garden
Well, that's it ... will soon post some sketches of didactic works that I'm doing right now!
Big hug

2 comentários:

I . Casanovas disse...

Thanks for the add !! great jobs I m gonna add you too :)

Diego Munhoz disse...

Thanks Casanovas... man, your work is really great. I like very much of your style!!!

Hugs!!!